index='i'>

Karakalem | Anatomi'nin Sanatı

Anatomi'nin Sanatı


Karakalem, Anatomi'nin sanatı
Karakalem, Anatomi'nin Sanatı

Eser sahibi: Osman Demir 
Çalışma: Karakalem
Stil: Realistic 
Asıl Eser sahibi: Leonardo Da Vinci 
Boyut: A4
Kullanılan araç gereç: hb kalem, 2h kalem, 2b kalem, 7b kalem, silgi



Osman Demir kimdir? Tanıyalım. 2000 yılında Dünya'ya gelmiş Sivas'ta doğup büyümüştür. Eğitim öğretim yılına 2006'da başlayıp, ilk okul ve orta okulu Sivas'ta okuyup TEOG sınavına girince iyi bir sonuç alamayıp meslek lisesine yerleşmiştir daha sonrasında ise meslek lisesinden memnun kalmayıp ,normal Anadolu lisesinde devam etmiştir. Lise eğitim döneminde Sanata olan ilgisi oldukça artmıştır, bunu iyi değerlendirerek belirli yarışmalara katılmıştır. Voleybol konulu resim yarışmasında Türkiye dördüncüsü, Sağlık ve yaşam konulu karikatür yarışmasında il birincisi, Sokak ve yaşam konulu fotoğraf yarışmasında ise il altıncısı olmuştur. Arkadaşları arasında ona süper Mario derler.  Osman her zaman şöyle der "Sevdiğin işi yap" onun için sanat sadece aşktan ibaret. Unutmayın ki Dünyanın en iyi golf oynayanı mı ? Ya da en iyi resim çizeni mi ? Veya da en iyi bilardocusu mu ? Birlikte sizsiniz, çok geç olmadan yeteneğinizi keşfediniz. Ben daha bir yıl önce resim yapabildiğimi ve bağlama çalabildiğimi öğrendim. Sizde öğrenin. Sanatı para için değil sevdiğiniz için yapın.




Benzer Konular